اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بانکوک پایتخت زیبا و پر هیاهوی کشور تایلند است که همیشه باید در سفر به آن منتظر پیش آمدن اتفاقات به یادماندنی و فراموش نشدنی ای بود. این شهر که از آن به عنوان ونیز شرق هم یاد می شود با جذابیت های فراوانی که در خود جای داده است در هر گوشه اش می تواند خاطره ی خوبی باشد که برای همیشه همراهتان بماند. شهری مدرن در آسیا که آسمان خراش ها و ساختمان های بلند زیادی را در خود جای داده و یکی از بهترین مقصدهای گردشگری کشور تایلند برای خانواده هاست. ( تفاوت هتل های بانکوک را از طریق عکس ها با هتل استقلال تهران و هتل آزادی تهران و هتل اسپیناس پالاس  مقایسه کنید.) از آن جا که بانکوک شهری توریستی است، هیچ چیز از هتل های خوب کم ندارد از هتل های مناسب با امکانات کامل و قیمت مناسب گرفته تا هتل های لوکس با همه ی امکانات. در این جا قصد داریم بهترین هتل های ۵ ستاره بانکوک و رزرو هتل را به شما معرفی کنیم.

هتل ایتاس لومپینی (Aetas Lumpini)

این هتل در قلب شهر بانکوک و در فاصله ای چند دقیقه ای از منطقه ی خرید و تجارتی آن به نام های سیلوم، ساتورن و ججاده ی وایرلس قرار گرفته است. از جمله جاذبه های گردشگری ای که در این منطقه قرار گرفته اند شامل پارک لومپینی، استادیوم بوکس لومپینی، جاده سیلوم، خانه جیم تامپسون و بزرگ ترین بازار پوشاک بانکوک به نام بازار پراتونام است. ورودی این هتل در فاصله ی ۸۰ متری از ایستگاه مترو قرار دارد. این هتل ۲۰۳ اتاق شیک با بهترین امکانات دارد که از این تعداد مطمئنا اتاقی که مناسب سلیقه ی شما باشد پیدا خواهد شد. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، شاتل، سرویس اتاق، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون، سالن بدنسازی و… اشاره کرد.

هتل ایتاس لومپینی
هتل ایتاس لومپینی بانکوک

هتل پولمن بانکوک جی (Pullman Bangkok G)

یکی از مدرن ترین، لوکس ترین و بهترین هتل های ۵ ستاره بانکوک که با معماری زیبای خود در بین هتل های این شهر زبانزد شده است، هتل پولمن بانکوک جی است. این هتل هم در یکی از بهترین مناطق بانکوک در نزدیکی منطقه ی سیلوم قرا گرفته است و علاوه بر این، فاصله ی این هتل تا فرودگاه Suvarnabhumi فقط ۵ دقیقه است. در همان نگاه اول به اتاق های این هتل می توان فهمید که با هتلی کاملا لوکس و مدرن طرفید که ۴۶۹ اتاق و سوییت آن با نهایت سلیقه تزیین شده اند. یکی از نقاط قوت این هتل ۲ رستوران با کیفیت آن است رستوران اسکارلت این هتل در طبقه ی ۳۷ام قرار دارد و نمای بی نظیری از شهر بانکوک دارد و در آن انواع غذاهای آسیایی و غربی ارائه می شود.

اتاق هتل پولمن بانکوک جی
هتل پولمن بانکوک جی

هتل آماری واترگیت (amari Watergate)

یکی از بهترین مواردی که در مورد این هتل وجود دارد موقعیت عالی آن در بانکوک بی میدان سیام و جاده ی سوخوم ویت در منطقه ی مهم تجاری بانکوک است. از این هتل تا مرکز جهانی بانکوک فقط ۵ دقیقه پیاده روی فاصله است و فرودگاه بانکوک هم به راحتی از آن قابل دسترس است. از امکانات داخل هتل تلویزیون، خدمات پزشکی، گاو صندوق، خشک شویی، صرافی، فکس، آرایشگاه، فروشگاه و اینترت است. امکانات داخل اتاق هم شامل سشوار، حمام، تلوزیون کابلی، ویلچر و قهوه ساز است.

آماری واترگیت

هتل گرند سنتر پوینت (Grande Centre Point)

یکی دیگر از بهترین هتل های ۵ ستاره بانکوک که در مرکز بانکوک قرار گرفته است، هتل گرند سنتر پوینت است، هتلی با ۴۹۷ اتاق و دسترسی عالی به مناطق مختلف شهر بانکوک، اتاق ها و سوییت های لوکس این هتل با مدرن  ترین وسایل و امکانات دکور شده اند که از بین امکانات این اتاق می توان به تلویزیون صفحه تخت، حمام به همراه وسایل بهداشتی و… تمام امکانات مورد نیاز است

هتل گرند سنتر پوینت

هتل سنترا گرند ات سنترال ورلد (Centara Grand At Centralworld)

هتل سنترا گرند ات سنترال ورلد یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره بانکوک است که در منطقه ی Pathumwan قرار گرفته است. این هتل اگر چه در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است با مبلمان و وسایل مدرن دکور شده است. این هتل لوکس ۵۰۵ اتاق دارد . و به مهمان نوازی های گرم تایلندی اش مشهور است. این هتلدر مجاورت ساختمان زنجیره ایمرکز جهانی قرار دارد و دسترسی راحتی به مراکز خریدی مثل ام بی کا، سیام پاراگون و سیام اسکوئر دارد که در تمام آن ها می تواید به راحتی به رستوران ها و کافه های خوب بانکوک دسترسی داشته باشید و البته که اگر بخواهید سوغاتی بخرید هم جایی عالی است و تقریبا بهترین جای بانکوک برای این کار است.

هتل سنترا گرند ات سنترال ورلد

هتل رویال ارکید شراتون (royal orchid Sheraton)

این هتل کنفرانس منحصر بفرد در نزیکی مرکز شهر درست در کنار رودخانه ی چائو فرایا ساخته شده است  امکانات بی نهایت خوب ان از آن یکی از بهترین هتل های بانکوک را در ذهن گردشگرانی که در آن اقامت کرده اند ساخته است. به هر سیستم حمل و نقلی که بخواهید به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید و فاصله ی فرودگاه از آن هم فقط  ۴۵ دقیقه است.

هتل رویال ارکید شراتون

هتل شانگری لا بانکوک (لا Shangri – la)

این هتل هم در نزدیکی رودخانه ی چائو فرایا، مهم ترین رود بانکوک واقع شده است، شانگری لا هتلی لوکس و از بهترین هتل های ۵ ستاره بانکوک است که ۸۰۲ اتاق با تمامی امکانات را در اختیار مسافران قرار داده است. در صورتی که در طبقات بالای این هتل اتاقی رزرو کنید می توانید چشم انداز زیبایی به این رود داشته باشید. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای مختلف و متنوع است که از بین آن ها می توانید به راحتی غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید. یکی از این رستورانها فقط غذاهای معروف چینی را سرو می کند؛ رستوران دیگر غذاهای تایلندی و رستوران دیگر هم فقط غذای ایتالیایی سرو می کند. ۳ رستوران دیگر غذاهای بین المللی سرو می کنند

اگر دوست داشتید تا برای خرید به بیرون از هتل بروید می توانید به مرکز خرید سیام پاراگون که یکی از بهترین و نزدیک ترین مراکز خرید به شانگری لا است و در فاصله ی ۵ کیلومتری از آن قرار دارد بروید. البته بازار بانکوک هم در فاصله ی کم و چند قدمی آن است.



هتل شانگری لا بانکوک

ش
  • ۹۶/۰۸/۲۵
  • وب سازان نوین ایده

رزرو هتل

هتل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی