اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


Tehran hotels


سال هاست از این سخن به میان می آوریم که ایران از لحاظ تنوع آب و هوایی جزو پنج کشور اول جهان و از لحاظ آثار تاریخی و باستانی جزو ده کشور اول به حساب می آید. هزاران مکان طبیعی و تاریخی و باستانی در کشور وجود دارد که برای دیدن آنها ماه ها و سال ها زمان نیاز است و کمتر ایرانی است که تمامی جاذبه های گردشگری ایران را دیده باشد. آنچه مسلم است این است که جاذبه های ا کوتوریسم و تاریخی و باستانی جاذبه هایی هستند که ما برای به وجود آوردن آنها تلاشی نکرده ایم و هزاران سال است که آنها را از گذشتگان به ارث برده ایم. بسیاری از کشورها به لحاظ نداشتن تمدن و تاریخ دیرینه مجبور به ایجاد فضاهایی مصنوعی برای جذب گردشگر هستند و اقدام به ساخت هتل های مجلل با فضاهای ورزشی و تفریحی متنوع، معرفی جاذبه های گردشگری در فضای مجازی، وب سایت های گردشگری و رزرو هتل می کنند و از جاذبه های هرچند اندک خود به بهترین شکل استفاده کرده و گاه با کوچکترین وقایع برای خود تاریخ می سازند و از این تاریخ اثر و جاذبه ایجاد می کنند و هزاران گردشگر را جذب می کنند.



Iran hotels


کشورمان ایران به لحاظ جاذبه های متنوع به خودی خود عامل جذب گردشگران از اقصی نقاط دنیا است اما آنچه حایز اهمیت است این است که ما با این همه جاذبه خدادادی برای جذب گردشگر چه کرد هایم و چه تمهیدات و تسهیلاتی برای ورود گردشگر فراهم آورده ایم؟ آنچه مسلم است در چش مانداز بیست ساله صنعت گردشگری تا سال ۱۴۰۴ می بایست سالانه بیست میلیون گردشگر جذب نماییم. جذب بیست میلیون گردشگر در یک سال به یکباره اتفاق نمی افتد و نیاز به برنامه ریزی درازمدت و میانمدت دارد به طوریکه سالانه و به صورت تصاعدی بتوان تعداد گردشگر را اضافه کرد. این فقط جاذبه نیست که ایجاد رضایت در گردشگران می کند و تعداد آنها را تنها با جاذبه نمی توان افزایش داد. عواملی همچون ارتقاء واحدهای اقامتی و ساخت هتل های استاندارد و مناسب، ایجاد سیستم حمل و نقل و فرودگاه های پیشرفته و نیز ارتقاء صنعت غذا و نوشیدنی از مهمترین عوامل رضایت گردشگران خارجی است. به طور مثال در مسیر تهران به اصفهان و از آنجا به شیراز که از مهمترین مسیرهای گردشگری ایران است، حتی یک رستوران استاندارد وجود ندارد که راهنمایان تور با خیال راحت بتوانند از گردشگران خود در این مکان ها پذیرایی کنند.




جذب و افزایش تعداد گردشگران هرگز محقق نمی شود جز در سایه سیاستگذاری و برنامه ریزی صحیح و با کمک متخصصین و کارآزمودگان صنعت گردشگری و هتلداری. هیچ کشوری چه آنهایی که دارای پتانسیل بالای جذب گردشگر هستند و چه آنهایی که این قابلیت را کمتر دارا می باشند اما در حال جذب گردشگرند، تنها با تفاخر به  قابلیت های خود و داد سخن دادن از آنها تولید درآمد نمی کنند بلکه با ایجاد زمینه و فراهم آوردن زیرساخ تهای گردشگری (که صنعت هتلداری از اصل یترین آنها است) آن منابع و قابلیت ها را به جاذبه تبدیل می کنند.

  • ۹۶/۱۱/۱۵
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۱)

  • قیمت تور صربستان
  • آیا قیمتها و اطلاعاتی که در مورد ایرانگردی گذاشتید در تورها خارجی هم به همین منوال است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی