اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰




رتبه بندی ستاره های هتل های هر کشور با قوانین مخصوص آن کشور اعطا می شود اما کیفیت هتل در سراسر جهان را در یک مقیاس جهانی تا ۵ ستاره اندازه گیری می کنند. با این وجود برخی از مدیران هتل ها، هتل خود را به عنوان هتل ۶ ستاره و به تبع آن گروهی هم هتل مجلل خود را تحت عنوان ۷ ستاره معرفی کرده اند. بر اساس طبق هبندی سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) حدا کثر سقف ارزش گذاری هتل ها، پنج ستاره در رتبه A است.

حال این نکته مطرح است که وقتی که هتل شش ستاره نداریم، چه طور برخی از هتل های جهان به نام هتل هفت ستاره خود را مطرح می کنند. فآیند رزرو هتل ،  ارایه تسهیلات پذیرایی و تفریحی ویژه، دکوارسیون لوکس اتاق ها، تنوع اندازه اتاق ها، استخر و سونا، امکانات ورزشی و تندرستی، موقعیت ممتاز هتل و سایر تسهیلات در هتل ها و به تبع آن سرمایه گذاری بیشتر و قیمت بالاتر سبب می شود، هتلداران خدمات خود را بیش از قالب پنج ستاره دانسته، معتقدند که هتل هایشان ۲+ ۵ پنج (پنج ستاره دولوکس) یا ۷ ستاره است.
در زیر برخی هتل های لوکس جهان که خود را هفت ستاره معرفی کرده اند، معرفی می شوند.

برج العرب

اولین هتلی که خود را در جهان ۷ ستاره اعلام کرد، برج العرب بود که در دبی هم معرو فترین هتل است. مدتهاست که برج العرب نماد عظمت، رتبه و الگو در میان هتل های دبی شده است. ارایه سرویس لیموزین، حمل و نقل خصوصی و جدا گانه برای هر میهمان ، خدمتکار خصوصی ویژه برای هر نفر و هر چیز دیگری که به خدمات لوکس مربوط است، در برج العرب که در ساحل جمیرای دبی واقع شده ارایه می شود. در این هتل میهمان می تواند با هلیکوپتر به بالای این برج متمایز نامتقارن واقع در یک جزیره که به دست انسان ساخته شده، وارد شود. اقامتگاه های میهمان در این هتل آنقدر لوکس است که خارج از وصف است و هر آنچه میهمان بخواهد توسط زبده ترین خدمتکاران فراهم می شود. ا گر در این میان فرصتی هم برای میهمانان باقی بماند، می توانند در محوطه هتل به ورزش گلف مشغول شوند.


هتل گلریا

در قلب شهر میلان، پایتخت مد ایتالیا، هتل هفت ستاره گلریا به خاطر معماری کلاسیک و دکور در میان دیگر هتل های هفت ستاره جهان می درخشد. در حالی که بسیاری از اقامتگاه ها با معماری روز ساخته می شوند، این هتل به پنجره هایی به سبک کلیسای جامع، مبلمان عتیقه و سقف به یادآورنده نقاشی میکل آنژ مزین است. امکاناتی مثل خدمتکار خصوصی و بهترین بخش غذا و نوشیدنی این هتل را به بهترین هتل میلان تبدیل کرده است.


هتل پانگو

هتل ۷ ستاره پانگو بخشی از پانگوپلازای پکن است. سلسله ساختمان های اژدها شکلی که مشرف به پارک المپیک پکن بوده و سازه های مشخص آن مثل آشیانه پرنده است اما آنچه باعث منحصر به فرد شدن مجموعه شده، طیف گسترده ای از انواع مصنوعات گرانبها، چشم اندازی بر برخی از جالب ترین آثار معماری مدرن و روشی است که سنت های فرهنگی چین به میهمانان معرفی می شود.




هتل قنطورس

قنطورس عظیم و مجلل در اسلام آباد پاکستان است که میهمانان می توانند در ۳۵۰ سوئیت آن هر گونه خدماتی مثل خدمتکار شخصی بخواهند. در این برج، آپارتمان های لوکس، مرکز خرید بین المللی مجلل، رستوران های متعدد و البته چندین زمین گلف بکر موجود است. این هتل اسم پا کستان را در سال ۲۰۱۰ به عنوان دارنده پروژه های بین المللی به ثبت رساند.


هتل مورگان پلازا

درباره مورگان پلازا که برای المپیک پکن آماده و افتتاح شد، گفته شده که حتی از برج العرب هم لوکستر است و به این منظور ساخته شده که نشان رسمی شهر پکن باشد. ضمن اینکه این هتل با مرکز مالی جهانی شانگهای در رقابت است.


هتل مردان پالاز

این هتل ۲۷۱ اتاقه در منطقه کُندوی آنتالیای سواحل مدیترانه قرار دارد. در بدو ورود هفت آبشار و مجموع های از صخره ها و فضاهای آبی چشم گردشگر را می نوازد. ۱۰ هزار مترمربع از این هتل با برگ طلایی تزیین شده است و ۵۰۰ هزار قطعه کریستال و ۲۳ هزار متر مربع مرمر ایتالیایی در آن به کار رفته است. معماری هتل مردان پالاز هم از معماری استانبول و کاخ دولماباحچا الهام گرفته شده است. کل مجموعه را یک آبراه وسیع که نماد تنگه گلدن هرن استانبول است، به دو قسمت تقسیم می کند که حد فاصل آن را می توان با قایق های سلطنتی پیمود. در استخر ۱۶ هزار متر مربعی هتل می توان با قایق های گوندولا (قایق های ونیزی) گشت ۳۰ دقیق های داشت و از زیر پل هایی به سبک معماری داوینچی گذشت و از آ کواریومی با ۲۵۰۰ قطعه ماهی بازدید کرد و در رستوران ا کواریوم غذا خورد. در کل این مجموعه ۵۰۰۰ ماهی در ۴ آ کواریوم بار الهام از دریاهای سرخ، مدیترانه، خزر و کاراییب دارد. هتل در کل ۵۶۰ اتاق و سوئیت دارد. ۲۷۱ اتاق ممتاز، ۶۲ اتاق عالی، ۱۶ اتاق لوکس به سبک کاخ دولما باحچا، ۳۸ اتاق با حمام بزرگ ترکی های، ۴۱ اتاق دوبلکس لوکس، ۴۱ سوئیت جونیور، ۳۸ سوئیت استودیو، ۳ سوئیت بزرگ جونیور، ۴ سوئیت سلطنتی با نمای پانوراما، ۲ سوئیت رویال ۶۰۰ متر مربعی با استخر اختصاصی، ۴۴ سوئیت باغچه. برای صرف غذا هم گزینه های متعددی وجود دارد که هر نوع ذائق های را پوشش می دهد: سالن اصلی صبحانه با ۴۸۰ صندلی، رستوران روسی با ۱۰۶ صندلی، رستوران فرانسوی با ۴۴ صندلی، رستوران ترکی با ۸۸ صندلی و الهام گرفته از میراث عثمانی و نمای پانوراما، رستوران گیاهی با ۱۱۰ صندلی، رستوران غذاهای دریایی با ۲۶۴ صندلی، رستوران مدیترانه ای با ۲۸۴ صندلی، رستوران تایلندی با ۴۸ صندلی، رستوران ژاپنی با ۹۴ صندلی، رستوران غذاهای سبک امریکایی و فرانسوی با ۱۰۰ صندلی، رستوران لابی با ۳۷۴ صندلی. امکانات ورزشی در این هتل نیز در نوع خود ب ینظیر است. این مجموعه دارای دو زمین تنیس، یک زمین والیبال ساحلی، سال نهای پین گپنگ، بدمینتون، بولینگ و بیلیارد در کنار زمین گلفی شگف تانگیز و همچنین سال نهای سرپوشیده ورزشی، بد نسازی، سونا و ماساژ است. ۷۵۰۰ مترمربع از این هتل هم متعلق به امکانات درمانی و سلامت است که در برگیرنده سالن های بخار، سالن های متعدد سونا، آب درمانی، استخرهای سرپوشیده با اماکن تمدد اعصاب برای فرهن گهای گونا گون، آزمایشگاه و مطلب دکتر است. تلمان اسلامف مرد ۵۴ ساله روسی آذربایجانی الاصل مالک این شاهکار است.



هتل کاخ امارات ابوظبی

در سال ۲۰۰۷ کاخ امارات ابوظبی بهترین هتل منطقه شرق بود. بالش های بزرگ مخملی ، تلویزیون پلاسما، خدمات خدمتکار خصوصی، لپ تاپ برای هر اتاق، اینترنت بی سیم ، ثبت نام و تسویه خصوصی از دیگر خدمات این هتل است.






  • ۹۶/۱۱/۱۱
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی