در این مقاله برنامه جدید بازاریابی هتل های هایت (World of Hyatt) تشریح میشود . این برنامه در راستای ایجاد و افزایش وفاداری مشتریان جهت مهمانانی است که در یکی از 5 برند هتل های هایت اقامت گزیده اند . اگر برنامه های بازاریابی برند های معروف هتل داری را دنبال نمایید با برنامه پاسپورت طلایی هایت و یا سطوح مشتریان در هتل های هایت آشنایی دارید.
حال اخیرا هتل های هایت رویکرد بازاریابی خود را تغییر داده اند و رویکرد جالب و به نظر من موثر تری را در پیش گرفته اند در این رویکرد مبنای دریافت خدمات اضافی میزان هر دلاری است که شما در مجموع املاک هتل های هایت صرف میکنید . به عنوان مثال هر یک دلار که شما از هایت خرید میکنید 5 امتیاز به حساب شما اضافه میگردد در همین راستا مقاله ای را وب سایت مدیریت هتلداری آماده نموده است که نظر شما را بدان جلب میکنیم .
شرکت هتل های هایت از پروژه ی وفاداری مشتریان دنیای هایت رو نمایی کرد. برنامه ی جدید جهانی هایت ، در اول مارس 2017 اجرا میشود.موضوع دنیای هایت ، ساختاجتماعی از مهمانان و تعامل با آنان است.
به گفته ی مارک اوپلامازیان،رئیس و مدیر اجرایی شرکت هتل های هایت: در این شرکت ، وظیفه ی ما اهمیت دادن به مهمانان است تا در بهترین حالت خودشان باشند.در راستای دست یافتن به این هدف، برنامه ی دنیای هایت سعی دارد با درک بهتر از افراد، مکانها و تجربیات اعضای خود، از ایشان در قلب دنیایشان تجلیل کند.هر چه بیشتر آنها را درک کنیم، بهتر میتوانیم به آنها اهمیت دهیم و در ذهن آنها تجربه منحصر به فردی را نقش ببندیم.
سه چرخه ی برجسته ی برنامه دنیای هایت عبارتند از : کاشفان، کاوشگران و جهان گردان - همچنان که به مسافرت و بسط تجربیاتشان میپردازند، آرمان های مجمع جهانی هایت را نیز منعکس میکنند
مزایای الهام گرفته شده از برنامه دنیای هایت world of hyatt
در برنامه ی جدید، امتیازات بیشتری بر حسب پیشرفت در سطوح سه گانه بر مبنای امتیاز پایه یا اعطای شب های اقامت رایگان ، توسط اعضا کسب میشود
کاشفان | 10 شب رایگان یا 25,000 | امتیازات پایه |
کاوشگران | 30 شب رایگان یا 50,000 | امتیازات پایه |
جهانگردان | 60 شب رایگان یا 100,00 | امتیازات پایه |
معاون مدیر عامل شرکت هایت ، جف زیدل اظهار داشت: ما دنیای هایت را براساس بینشی بنا نهادیم که از مهمانانمان آموختیم - شناسایی موقعیت های بیشتر برای افزایش تعامل با اعضا در تمام مجموعه .این برنامه دقیقا آنچه را که اعضا میخواهند در اختیارشان قرار میدهد مثل تجربه ی سود گسترده تر و پاداش های دست یافتنی تر و دیدار با افراد مهم در زندگیشان.
امتیازات کسب شده در برنامه دنیای هایت میتواند امکاناتی همچون
- استفاده از برخی خدمات رایگان در رستوران و ماسا
- استفاده از اقامت در یکی از 5 برند مختلف هتل های هاست
- پیشنهاد اقامت در سوئیت های هتل هنگام رزرو اتاق برای مهمان های وفادار به هتل
- و....
پاداش همدلی
دنیای هایت فراتر از برنامه ی وفاداری سنتی پا نهاده و بنیادی را برای تجلیل از اعضا و گسترش دید جهانی آنها ارائه نموده است.به عنوان مثال دنیای هایت به سخاوتمندی اعضا ی خود مفتخر است، و از روش هایی که آنها از امتیازاتشان بهره میگیرند تا تفاوت مثبتی در زندگی فرد دیگر ایجاد نمایند، تجلیل میکند.
برنامه ی The Hyatt Gold Passport تا 28 فوریه ی 2017 قابل استفاده خواهد بود و در طی این زمان به برنامه ی World of Hyatt ارتقا خواهد یافت.از حالا تا آن زمان اعضا میتوانند به استفاده از برنامه ی Hyatt Gold Passport ادامه دهند و از آن لذت ببرند و مثل همیشه امتیاز کسب و یا آن را خرج کنند . فعالیت تعیین موقعیت مهمانان در سطوح سه گانه در ژانویه ی 2017 شروع میشود و همچنین بر مبنای وضعیت بدست آمده در World of Hyatt در زمان شروع برنامه در مارس2017 محاسبه میشود
وقتی دنیای هایت اجرا شود،اعضا به ازای هر دلاری که خرج میکنند، 5 امتیاز پایه کسب میکنند.علاوه بر این هتل ها در هر دسته بندی با هر تعداد امتیاز مورد نیاز برای گرفتن جایزه ی اقامت رایگان، بدون تغییر باقی می مانند
ش