اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

1 – برخورداری از صبر و شکیبایی و سیاست کامل ،

2 – برخورداری از سلامت جسمی و بهداشت شخصی،

3 – لبخند شیرین و طبیعی و بسیار جذاب ،

4 – به اهمیت کار واقف باشد و بداند که اگر اشتباه فردی داشته باشد،به حساب کل هتل است.

5 – انتقال اطلاعات در زمان تحویل و تحول شیفت ها ،

6 – برخورداری از رفتار خوب ورودی با چهره ی  بشاش ،ضمن اینکه نیاز میهمان باید شناخته شود،

7 – خونسردی و تحمل در زمان شلوغی و صحبت با میهمان مشکل دار،

8 – برای مهمانانی که پر حرف هستند و وقفه در کار ایجاد ی کنند، دیگران باید کمک کنند،

9 –بین مشتری دائم و غیر دائم تفاوت گذاشته شود. باید میهمان دائم را حفظ کرد،

10 – انجام کارها تا آخرین دقایق و مراحل،

11 – بیدار باش ها را باید ثبت کرد و در راس موعد مقرر انجام داد،

12 – توجه به نقل و انتقال چمدان میهمان ،

13 – کوشش جهت ایجاد روحیه ی  مثبت برای مراجعه کنندگان ،

14 – سیاست در دیدار و ملاقات میهمان میهمانان هتل ،

15 – آشنایی با وضعیت ساختمان و اتاقها تختخوا بها و امکانات هتل ،

16 – برخورد شایسته با میهمان و پرسش اصلی، آیا از اتاق خود راضی هستید؟ (15 تا 20 دقیقه بعد از رفتن میهمان به اتاق )

17 – نامه یا فکس مربوط به میهمان، سریع به وی تحویل  داده شود،

18 رسپشن علاقه مسافر را نسبت به خودش جلب کند،

19 – چهره آراسته و مرتب پذیرشگر بسیار مهم و موثر است ،

20 – رسپشن باید برخورد دوستانه و محترمانه با میهمان  داشته باشد،

21 – باید به سوالات میهمان پاسخ داد،

22 – کارها و وظایف راس ساعت  انجام شود،

23 سعی کنید اسامی میهمانان را به خاطر بسپارید و با نام کوچک خطاب نکنید،

24 – بین مسافران در ارائه ی  خدمات ،تفاوتی نباید  قائل شد.

25- دربرابر میهمانان باید شنونده ی خوبی بود و به آنان  اعتنا کرد،

26- پرهیز از خوردن غذاهای بودار،

27- زدن آرنج روی میز، دستها زیر چانه، کشیدن سیگار، جویدن آدامس ناپسند است و نشانه ی بی احترامی به میهمان می باشد،

28- علاقه ومهارت رسپشن باید به طور کامل نمود داشته باشد،

29- داشتن اطلاعات عمومی در مورد جمعیت, وسعت و مکان های خاص.

30- تسلط به زبان بیگانه .

31- عدم بحث و جدل با مسافر حتی اگر اشتباه کند و پرهیز از  ملامت میهمان .

32- نظارت در کار پادوها، نظافت چی ها, وپرهیز, از سخن بیهوده با همکارانگ
ز
  • ۹۶/۰۶/۱۳
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی