میز
پذیرش معمولا اولین محلی است که میهمانان با همکاران فرانت آفیس تعامل می
کنند. ارائه خدماتی شایسته در میز پذیرش هتل باعث میشود تا میهمانان هتل
ما را به دیگران پیشنهاد دهند و یا برایسفرهای آتی خود هتل ما را برای
اقامتی مجدد انتخاب نمایند. اگر همکاران در میز پذیرش غیر محترمانه رفتار
کنند و یا پاسخ مناسبی به خواستههای میهمانان ندهند قطعاً میهمانان به
مدیریت هتل شکایت کرده و نارضایتی خود را در شبکههای اجتماعی نیز ابراز می
نمایند و همچنین نباید روی بازگشت مجدد آنها نیز حساب ویژه ای باز کرد.
به
همین دلیل است که هتلها همیشه به دنبال شیوههایی خلاقانه هستند برای
کاهش هزینهها و افزایش کیفیت خدمات هستند تا میهمانان از خدمات پیشنهادی
رضایت کامل داشته باشند. بنابرین انقلابی درحوزه ی خدمات به میهمانان در
میز پذیرش و با استفاده از تکنولوژیهای برتر و خدمات شخصی سازی شده در
راه است.
ز
- ۹۶/۰۵/۲۹