خانهداری در هتل
یکی از مواردی است که مدام با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی بنیادین شده
است. پیشرفت تکنولوژی منجر به افزایش بازدهی و کارایی در دپارتمان
خانهداری شده است. امروزه هتلها خواهان فناوریهایی نوین هستند تا با
استفاده از آن هزینههای مربوط به منابع انسانی خود که حدود 40 درصد از آن
صرف پرسنل بخش خانهداری میشود را کاهش و در مقابل کارایی نیروی انسانی
خود را به شکل خلاقانهای افزایش دهند.
نصب
نرمافزارهایی روی گوشیهای هوشمند تنها بخشی از تکنولوژی است که سبب
تسهیل و تسریع پاسخگویی به میهمانان شده است. امروزه بسیاری از فعالیتهای
واحد خانهداری در هتل نظیر نظارت بر نظافت اتاقها، رسیدگی به اشیای
گمشده، درخواست کالا و دسترسی به اطلاعات مینیبار از طریق این گونه از
نرمافزارها امکانپذیر شده است.
رسیدگی به شکایات و درخواستهای میهمانان از طریق ارسال پیامهای نوشتاری با سرعت بیشتری انجام میشود و علاوه بر آن هتلها میتوانند خدمات شخصیسازی شده در کمترین زمان ممکن را ارائه دهند.
- ۹۶/۰۵/۲۴