اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

خانه‌داری در هتل یکی از مواردی است که مدام با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییراتی بنیادین شده است. پیشرفت تکنولوژی منجر به افزایش بازدهی و کارایی در دپارتمان خانه‌داری شده است. امروزه هتل‌ها خواهان فناوری‌هایی نوین هستند تا با استفاده از آن هزینه‌های مربوط به منابع انسانی خود که حدود 40 درصد از آن صرف پرسنل بخش خانه‌داری می‌شود را کاهش و در مقابل کارایی نیروی انسانی خود را به شکل خلاقانه‌ای افزایش دهند.

نصب نرم‌‌افزارهایی روی گوشی‌های هوشمند تنها بخشی از تکنولوژی است که سبب تسهیل و تسریع پاسخگویی به میهمانان شده است. امروزه بسیاری از فعالیت‌های واحد خانه‌داری در هتل نظیر نظارت بر نظافت اتاق‌ها، رسیدگی به اشیای گمشده، درخواست کالا و دسترسی به اطلاعات مینی‌بار از طریق این گونه از نرم‌افزارها امکان‌پذیر شده است.

رسیدگی به شکایات و درخواست‌های میهمانان از طریق ارسال پیام‌های نوشتاری با سرعت بیشتری انجام می‌شود و علاوه بر آن هتل‌ها می‌توانند خدمات شخصی‌سازی شده در کمترین زمان ممکن را ارائه دهند.

  • ۹۶/۰۵/۲۴
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی