اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بر اساس اصول بازاریابی هتل، هزینه جذب مشتریان جدید 5 تا 10 برابر بیشتر از حفظ مشتریان قدیمی است. همچنین بر اساس نتایج تحقیقات، مشتریان و میهمانان وفادار که خرید خود را تکرار می‌کنند، 67 درصد هزینه بیشتری نسبت به میهمانان جدید پرداخت می‌کنند.

1 - میهمانان را به نام بشناسید و خطاب قرار دهید: این امر نشان دهنده توجه ما به جزئیات است و باعث می‌شود میهمان احساس کند که برای وی ارزش قائل هستیم.

2 - میهمانان را خوشحال و سورپرایز کنید. برای مثال اقداماتی نظیر برگزاری مراسم جشن تولد، سالگرد ازدواج، ارائه خدمات vip و ...

3 - ثبت و ذخیره اطلاعات تماس و ایمیل میهمانان: ارتباط با میهمان بایستی در تمام طول سال برقرار باشد تا ترغیب شود که هتل را مجددا رزرو کند.



  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی