اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها

اطلاعات هتل های ایران و جهان

معرفی هتل های ایران و جهان و نقد و بررسی آنها با هدف راهنمایی مسافرها جهت انتخاب بهترین هتل ها
شما هم می توانید مقاله های خود را برای ما ارسال کنید تا مکان های دیدنی شهر را به کاربران وبلاگ معرفی کنیم


عضویت در خبرنامه ایمیلی


کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


"استیو جابز" بنیان‌گذار فقید کمپانی Apple سوای تمام دستاوردهایش در دنیای فناوری، افراد را به خلاقانه زندگی کردن تشویق می‌کرد تا فراسوی مرزها بیندیشند و به سوی موفقیت گام بردارند. در این بخش درسهایی که صنعت هتلداری می‌تواند از تجربیات و سبک مدیریت نابغه تکنولوژی دنیا بیاموزد را بررسی می‌کنیم.

1 – تجربه میهمان باید در اولویت قرار بگیرد: استیو جابز تاکید زیادی بر سادگی فرایندها داشت و معتقد بود سادگی می‌تواند سخت‌تر از پیچیدگی باشد.  استانداردها باید به ساده‌ترین روش تعریف شوند و در راستای ارزش برای میهمان باشند.

2 – انجام کارها به صورت گروهی : استیو جابز همواره تاکید داشت که کارهای بزرگ توسط یک شخص انجام نمی‌شود و این کارها را باید به صورت گروهی انجام داد. کار گروهی در هتل ستون فقرات تجربه میهمان است و بدون آن تمامی بخش‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود. کار گروهی در هتل، وفاداری میهمان را در پی خواهد داشت.



  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • وب سازان نوین ایده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی