آشنایی با استانداردهای رومسرویس - بخش سوم
استفاده از استانداردهای ثابت و مشخص در ارائه خدمات رومسرویس به میهمانان هتل باعث افزایش کیفیت خدمات هتل و همچنین میزان رضایتمندی میهمانان خواهد شد.
با
سومین و آخرین بخش از معرفی استاندردهای رومسرویس تهیه شده در وبسایت
معتبر Setupmyhotel که در زمینه آموزش هتلداری فعالیت میکند با ما همراه
باشید.
- نام میهمان حداقل باید یکبار در مکالمه مربوط به سفارش توسط پرسنل هتل به زبان آورده شود
- غذاها و نوشیدنیهای سرد باید به صورت کاملا خنک و غذاها و نوشیدنیهای گرم باید قبل از سرد شدن به اتاق میهمان منتقل شوند.
- به اطلاع میهمانان برسانید در صورت درخواست آنها، ظروف و تجهیزات صرف غذا پس از پایان وعده غذایی به سرعت از اتاق خارج خواهد شد.
-
قوانین کنسل کردن و لغو سفارش و زمان استاندارد آن را به میهمانان اطلاع
دهید. زمان استاندارد برای لغو سفارش 10 تا 15 دقیقه پس از ثبت سفارش است.
- پرسنل هتل هنگام مراجعه برای انتقال ظروف مصرف شده حتما باید از میهمان در خصوص کیفیت غذا و نوشیدنی پرس و جو کنند.
- خدمه رومسرویس باید دارای لباس یونیفرم یکسانی باشند و نام آنها روی سینهشان درج شده باشد.
- خدمه رومسرویس حق ندارند در حضور مشتریان اقدام به خوردن، نوشیدن، جویدن آدامس و یا استعمال دخانیات کنند.